ΙΙ ΚΩΔΙΚΑΣ ΗΘΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
Η WE ISNURANCE δεσμεύεται να λειτουργεί με τον υψηλότερο βαθμό ακεραιότητας , σεβασμού και επαγγελματισμού. Ο παρών κώδικας ηθικής και δεοντολογίας καθαρίζει τις αξίες και τις αρχές που διέπουν τη λειτουργία μας και τη συμπεριφορά όλων των συνεργατών μας.
- Όλοι οι συνεργάτες μας υποχρεούνται να ενεργούν με ακεραιότητα και ειλικρίνεια σε όλες τις επαγγελματικές τους δραστηριότητες. Οφείλουν να παρέχουν αληθινές πληροφορίες στους πελάτες και να αποφεύγουν κάθε μορφή παραπλάνησης ή απάτης.
- Η αντιμετώπιση των πελατών , των συνεργατών και των συναδέλφων γίνεται με σεβασμό και ευγένεια . Απαγορεύεται οποιαδήποτε μορφή παρενόχλησης, διάκρισης ή προσβολής.
- Η προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών και των συνεργατών μας αποτελεί προτεραιότητα . Όλοι οι συνεργάτες υποχρεούνται να τηρούν την εμπιστευτικότητα και να προστατεύουν τα δεδομένα σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς.
Δεσμεύσεις προς τους πελάτες
v Παροχή αξιόπιστων και κατανοητών πληροφοριών σχετικά με τα ασφαλιστικά προϊόντα
v Εξασφάλιση πως οι πελάτες λαμβάνουν τις καλύτερες δυνατές συμβουλές και προτάσεις για την κάλυψη των αναγκών τους.
v Άμεση και αποτελεσματική ανταπόκριση στα αιτήματα και τα παράπονα των πελατών
Δεσμεύσεις προς τους συνεργάτες
v Παροχή ενός ασφαλούς και ευχάριστου εργασιακού περιβάλλοντος
v Ενθάρρυνση της επαγγελματικής ανάπτυξης και της συνεχούς εκπαίδευσης
v Διασφάλιση της ίσης μεταχείρισης και της ευκαιρίας για όλους τους συνεργάτες να επιτύχουν τους επαγγελματικούς τους στόχους
Η συμμόρφωση με τον κώδικα ηθικής και δεοντολογίας είναι υποχρεωτική για όλους τους συνεργάτες της we insurance . Οποιαδήποτε παραβίαση του κώδικα μπορεί να οδηγήσει σε πειθαρχικά μέτρα , συμπεριλαμβανομένης της λύσης της συνεργασίας.
Ο κώδικας αυτός αναθεωρείτε και ενημερώνετε τακτικά ώστε να ανταποκρίνεται στις εξελίξεις της νομοθεσίας και των βέλτιστων πρακτικών της αγοράς.
ΙΙΙ ΚΩΔΙΚΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ
Η We Insurance δεσμεύεται στην εφαρμογή υψηλών προτύπων επαγγελματικής συμπεριφοράς. Ο παρών κώδικας συμπεριφοράς καθορίζει τις αρχές και τις πρακτικές που διέπουν τη συμπεριφορά όλων των συνεργατών μας.
v Όλοι οι συνεργάτες πρέπει να αντιμετωπίζουν τους πελάτες, τους συναδέλφους και τους συνεργάτες με σεβασμό, ευγένεια και αξιοπρέπεια. Απαγορεύεται η παρενόχληση, η διάκριση και η προσβολή σε οποιαδήποτε μορφή.
v Οι συνεργάτες πρέπει να διατηρούν υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού, να εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους με υπευθυνότητα και να επιδιώκουν τη συνεχή βελτίωση των γνώσεων και δεξιοτήτων τους.
v Οι συνεργάτες πρέπει να προστατεύουν τα εμπιστευτικά και προσωπικά δεδομένα των πελατών της εταιρείας, τηρώντας τις σχετικές νομικές διατάξεις και πολιτικές της εταιρείας
v Η We Insurance προωθεί τη διαφάνεια στις διαδικασίες και την παροχή πληροφοριών. Οι συνεργάτες πρέπει να παρέχουν σαφείς και ειλικρινείς πληροφορίες στους πελάτες και τους συναδέλφους .
v Η We Insurance ενθαρρύνει τους συνεργάτες της να συμβάλλουν θετικά στην κοινωνία και να συμμετέχουν σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες
Αναγνώριση Συγκρούσεων Συμφερόντων
Οι συγκρούσεις συμφερόντων μπορεί να προκύψουν όταν τα προσωπικά επαγγελματικά ή οικονομικά συμφέροντα ενός συνεργάτη συγκρούονται με τα συμφέροντα της εταιρείας ή των πελατών της .
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει :
v Οι συνεργάτες να αναφέρουν άμεσα οποιαδήποτε πιθανή ή πραγματική σύγκρουση συμφερόντων στον προϊστάμενο τους .
v Η εταιρεία θα αξιολογήσει την αναφορά και θα λάβει τα κατάλληλα μέτρα για την αποφυγή ή τη διαχείριση της σύγκρουσης συμφερόντων
v Η We Insurance θα παρέχει συνεχή εκπαίδευση στους συνεργάτες της σχετικά με τις συγκρούσεις συμφερόντων και τη διαχείριση τους.
v Η συμμόρφωση με την πολιτική σύγκρουσης συμφερόντων είναι υποχρεωτική για όλους τους συνεργάτες
IV Πολιτική ή διαδικασία διαχείρισης αιτιάσεων και παραπόνων
Η We Insurance δεσμεύεται να παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες της. Η διαχείριση των αιτιάσεων και παραπόνων είναι κρίσιμη για τη διασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών και τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας . Η παρούσα πολιτική περιγράφει τη διαδικασία διαχείρισης αιτιάσεων και παραπόνων εξασφαλίζοντας ότι όλα τα παράπονα αντιμετωπίζονται με διαφάνεια, αποτελεσματικότητα και δικαιοσύνη.
Αιτίαση: Οποιαδήποτε διαμαρτυρία ή δυσαρέσκεια που εκφράζεται από τον πελάτη σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από την εταιρεία
Παράπονο: Μια πιο σοβαρή ή επίμονη αιτίαση που απαιτεί επίσημη διερεύνηση και απάντηση.
Μέλημα μας:
v Όλες οι αιτιάσεις και τα παράπονα να καταγράφονται και να παρακολουθούνται με διαφάνεια.
v Να επιλύονται γρήγορα και αποτελεσματικά για την βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών.
v Να αναγνωρίζονται οι αιτίες των παραπόνων για τη βελτίωση των διαδικασιών και υπηρεσιών της εταιρείας
Διαδικασία Υποβολής Αιτιάσεων & Παραπόνων
Οι πελάτες μπορούν να υποβάλλουν αιτιάσεις και παράπονα μέσω των εξής καναλιών:
1. Τηλεφωνικά στην εξυπηρέτηση πελατών
2. Γραπτώς μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
3. Μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας
4. Με επίσκεψη στα γραφεία της εταιρείας
Όλες οι αιτιάσεις και παράπονα καταγράφονται σε ειδικό αρχείο καταγραφής παραπόνων ως εξής:
v Όνομα Πελάτη
v Ημερομηνία
v Περιγραφή του προβλήματος
v Ενέργειες που έχουν γίνει
Εντός 24 ωρών από την υποβολή του παραπόνου , η εταιρεία αποστέλλει επιβεβαίωση λήψης στον πελάτη , ενημερώνοντας τον για την έναρξη της διερεύνησης του ζητήματος.
Η ομάδα διαχείρισης αιτιάσεων διερευνά το παράπονο , συλλέγοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και επικοινωνώντας με τον πελάτη για επιπλέον διευκρινήσεις εάν χρειαστεί.
Μέσα σε 10 εργάσιμες μέρες η ομάδα διαχείρισης παραπόνων παρέχει μια λύση ή ενημέρωση για την πρόοδο διερεύνησης.
Μετά την επίλυση ο πελάτης ενημερώνεται επίσημα για τα αποτελέσματα και τα μέτρα που ελήφθησαν.
Το παράπονο κλείνει στο αρχείο καταγραφής με όλες τις λεπτομέρειες της διερεύνησης και της
λύσης.
Η διαδικασία διαχείρισης παραπόνων αξιολογείτε ετησίως για να διασφαλιστεί ότι παραμένει
αποτελεσματική και ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών .
Η We Insurance δεσμεύετε στην παροχή άριστης εξυπηρέτησης και στην επίλυση όλων των αιτιάσεων και παραπόνων με το καλύτερο δυνατό τρόπο, διασφαλίζοντας την ικανοποίηση και εμπιστοσύνη των πελατών μας .
V Πολιτική ασφάλειας δεδομένων
Η We Insurance δεσμεύεται να προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα των πελατών , συνεργατών
και εργαζομένων της σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και τις βέλτιστες πρακτικές ασφαλείας.
Διασφάλιση της εμπιστευτικότητας της ακεραιότητας και της διαθεσιμότητας των δεδομένων.
Συμμόρφωση με τον γενικό κανονισμό για την προστασία δεδομένων (GDPR) και άλλες σχετικές νομοθεσίες.
Εκπαίδευση των εργαζομένων σχετικά με τις ευθύνες τους για την προστασία των δεδομένων.
Στα δεδομένα πρέπει να έχει πρόσβαση μόνο εξουσιοδοτημένο προσωπικό.
Τα δεδομένα πρέπει να είναι ακριβή και πλήρη
Τα δεδομένα πρέπει να είναι διαθέσιμα μόνο όταν είναι απαραίτητα.
ΦΥΣΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
v Περιορισμένη πρόσβαση στους χώρους εργασίας με χρήση συστημάτων ελέγχου πρόσβασης
v Χρήση τραπεζικής θυρίδας ασφαλείας για την αποθήκευση ευαίσθητων εγγράφων
ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
v Κρυπτογράφηση δεδομένων κατά την αποθήκευση και τη μεταφορά
v Εφαρμογή τοίχους προστασίας (firewall) και λογισμικού ανίχνευσης ιών
v Τακτικές ενημερώσεις λογισμικού και συστημάτων ασφαλείας
v Πολιτική ισχυρών κωδικών πρόσβασης και τακτική αλλαγή τους
v Περιοδικοί έλεγχοι ασφαλείας και αξιολόγησης κινδύνων
v Καθορισμένες διαδικασίες για την αντιμετώπιση περιστατικών παραβίασης δεδομένων
v Τακτική εκπαίδευση των εργαζομένων για την ασφάλεια των δεδομένων και την αναγνώριση απειλών
v Ενημερωτικά σεμινάρια για τις νέες απειλές και τις βέλτιστες πρακτικές ασφαλείας
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΩΝ
v Άμεση αναφορά και καταγραφή κάθε περιστατικού παραβίασης δεδομένων
v Διερεύνηση και αντιμετώπιση των περιστατικών σύμφωνα με τις καθορισμένες διαδικασίες
v Ενημέρωση των αρμόδιων αρχών και των υποκείμενων των δεδομένων σε περίπτωση σοβαρής παραβίασης
v Συμμόρφωση και παρακολούθηση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΕΓΧΟΥ
v Τακτικοί έλεγχοι για την αξιολόγηση της συμμόρφωσης με την πολιτική ασφαλείας δεδομένων
v Συνεχής παρακολούθηση των συστημάτων και διαδικασιών για την αναγνώριση και αντιμετώπιση νέων απειλών.
Η We Insurance δεσμεύεται να προστατεύει τα δεδομένα των πελατών και συνεργατών της εφαρμόζοντας αυστηρά μέτρα ασφαλείας και διασφαλίζοντας τη συμμόρφωση με την ισχύουσα νομοθεσία.