Η διαδικασία διαχείρισης αιτιάσεων σχετίζεται άμεσα με το σκοπό της εταιρείας μας να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες με υπεύθυνο και διαφανή τρόπο, διασφαλίζοντας την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό των πελατών και των συνεργατών μας. Η βελτίωση των υπηρεσιών μας επιτυγχάνεται επίσης λαμβάνοντας υπόψη τις απόψεις των πελατών και των συνεργατών μας και ειδικότερα την προληπτική ανταπόκριση σε τυχόν παράπονα και τη διόρθωση τυχόν λαθών προς τη σωστή κατεύθυνση. Η Εταιρεία διασφαλίζει ότι τα παράπονα διερευνώνται δίκαια, ουσιαστικά και αντικειμενικά με καλή πίστη συλλέγοντας και επεξεργαζόμενοι όλα τα σχετικά στοιχεία και πληροφορίες, ενώ τυχόν αναδυόμενες συγκρούσεις συμφερόντων πρέπει να εντοπίζονται και να καταπολεμούνται αποτελεσματικά.
Στοχεύουμε στην εξασφάλιση των παρακάτω:
- Την διαχείριση των αιτιάσεων άμεσα και αποτελεσματικά.
- Την διαχείριση των αιτιάσεων με εμπιστευτικότητα.
- Την ανταπόκριση με το σωστό τρόπο, π.χ. με επίλυση ή με εξήγηση.
- Την βελτίωση των υπηρεσιών μέσα από τις υποβληθείσες αιτιάσεις
Οι βασικές μας αρχές που διέπουν τη διαδικασία διαχείρισης αιτιάσεων είναι οι ακόλουθες:
- Η διαδικασία διαχείρισης των αιτιάσεων είναι σύμφωνη με την ισχύουσα νομοθεσία και νομολογία.
- Οι αιτιάσεις ερευνώνται επί δίκαιης βάσης και οι πιθανές συγκρούσεις συμφερόντων εντοπίζονται και μετριάζονται.
Προκειμένου να υποβληθεί η αιτίαση ο πελάτης πρέπει να γνωστοποιήσει στο email της εταιρείας info@weinsurance.gr , σημειώνοντας απαραιτήτως ονοματεπώνυμο και την φύση της αιτίασης με λεπτομέρεια. Μόλις παραληφθεί το παράπονο, το άτομο που είναι υπεύθυνο για το χειρισμό του παραπόνου στην εταιρεία μας, οφείλει να επικοινωνήσει με τον πελάτη για συλλογή περισσοτέρων πληροφοριών και να τον ενημερώσει για τα στάδια διαχείρισης της αιτίασης.
Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν ικανοποιηθεί από την τελική διαχείριση – απάντηση της εταιρείας σε σχέση με την αιτίασή του μπορεί να απευθυνθεί:
α) στην Τράπεζα της Ελλάδος
β) στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
γ) στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Η εταιρία υποχρεούται να παρέχει στην ΤΤΕ οποιαδήποτε πληροφορία της ζητηθεί σχετικά με τις αιτιάσεις που την αφορούν.