Πώς εξελίχθηκαν οι εργασίες σας το 2019 και πώς θεωρείτε ότι θα κλείσει το 2020;

Η We Insurance κατέγραψε ανοδική πορεία το 2019, η οποία συνεχίζεται δυναμικά και το 2020. Σημειώσαμε αυξητικές τάσεις τόσο στο χαρτοφυλάκιο των Ομαδικών Ασφαλίσεων όσο και των Βιομηχανικών Κινδύνων. Το 2019 προχωρήσαμε στην αλλαγή brand name από “Viktoratou Insurance Brokers” σε “We Insurance”. Η ανανέωση αυτή σηματοδότησε τη μετάβαση στη νέα εποχή, με τη διεύρυνση του δικτύου των συνεργατών μας και τη μέγιστη αξιοποίηση των νέων τεχνολογικών μέσων, εστιάζοντας στις ανάγκες που αναδύονται μέσω του σύγχρονου τρόπου ζωής. Η “We Insurance” παρά τις αντιξοότητες λόγω covid, από τις αρχές του 2020 καταγράφει μεγάλη αύξηση για δεύτερη συνεχή χρονιά στις Ομαδικές Ασφαλίσεις αλλά και στα Ατομικά Συμβόλαια Υγείας. Ειδικά στον τομέα υγείας βλέπουμε ότι πλέον διαγράφεται η τάση οι καταναλωτές να προσανατολίζονται σε μεγαλύτερο βαθμό στην ιδιωτική ασφάλιση.

Θεωρείτε ότι μακροπρόθεσμα θα υπάρξει στον κλάδο υγείας αύξηση εργασιών;

Σαφώς θα υπάρξει αύξηση και σε ένα μεγάλο βαθμό η εξέλιξη αυτή συνδέεται με την πανδημία. Το Εθνικό Σύστημα Υγείας είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένο, δεν μπορεί να δεχθεί πλέον όλα τα περιστατικά (π.χ. χειρουργικά), αφού αξιοποιεί το μεγαλύτερο κομμάτι των μονάδων εντατικής θεραπείας για τη διαχείριση κρουσμάτων με επιπλοκές. Το ζήτημα του κλάδου υγείας αποτελεί καίριο θέμα για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση και τους φορείς εκπροσώπησης, όπως και η Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (ΕΕΑΕ), στην οποία διατελώ μέλος στο ΔΣ της. Στο πλαίσιο αυτό παρακολουθούμε τις εξελίξεις, ενημερώνουμε τους συναδέλφους και παρεμβαίνουμε όπου είναι εφικτό. Ως “We Insurance” τους τελευταίους μήνες έχουμε διαπιστώσει πως ολοένα περισσότεροι πολίτες στρέφονται σε ιδιωτικά προγράμματα υγείας, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες τους σε περίπτωση που χρειαστούν υπηρεσίες υγείας ή νοσηλεία.

 

Η τάση λοιπόν που διαφαίνεται σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα, είναι η αύξηση του χαρτοφυλακίου υγείας, σε ατομικά και ομαδικά συμβόλαια. Μάλιστα στον κλάδο Ομαδικών Ασφαλίσεων, οι επιχειρηματίες πλέον δεν θεωρούν ένα συμβόλαιο υγείας ως μια απλή παροχή προς τους εργαζόμενους και τα στελέχη τους, αλλά ως ένα σημαντικό μέρος της μεταξύ τους συνεργασίας και της ενίσχυσης της αποδοτικότητας. Επιπρόσθετα, η We Insurance επένδυσε σε δυνατές συνεργασίες που θα ωφελήσουν τόσο τους συνεργάτες όσο και τους ασφαλισμένους. Συγκεκριμένα συνάψαμε συμφωνία με την Οφθαλμολογική Μονάδα «Eye Day Clinic» αλλά και το Διαγνωστικό Κέντρο «Διάγνωσις Med», παρέχοντας στους πελάτες μας προνομιακές τιμές στην εξέταση για Covid-19.

Αυτήν τη στιγμή λειτουργείτε με τηλεργασία;

Η “We Insurance” λειτουργεί με απομακρυσμένη εργασία από τον Φεβρουάριο του 2020. Φροντίσαμε να δομήσουμε με τέτοιον τρόπο την επικοινωνία μας, που όλο το εύρος των διαδικασιών γίνεται πια εξ αποστάσεως. Για να βελτιστοποιήσουμε τις συναλλαγές με πελάτες και συνεργάτες, επενδύσαμε σε ένα μοντέλο ψηφιοποίησης κι έτσι κάθε εργασία είναι πλέον εφικτό να διεκπεραιωθεί απομακρυσμένα, εύκολα και γρήγορα. Επιπλέον προχωρήσαμε στην εκπαίδευση των συνεργατών μας σε ψηφιακά Εργαλεία τα οποία έχουν βοηθήσει σημαντικά να αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους.

Βάσει της εμπειρίας που έχετε μέχρι τώρα, αποδίδει η εξ αποστάσεως εργασία;

Πλέον ως “We Insurance” έχουμε καταφέρει να πραγματοποιούμε το 90% της παραγωγής ασφαλίστρων μέσω δια- δικτυακής επικοινωνίας με τον πελάτη και θεωρούμε ότι και μελλοντικά το μεγαλύτερο μέρος των εργασιών μας θα προέρχεται από τα νέα μέσα επικοινωνίας. Για αυτόν ακριβώς το λόγο εκπαιδεύουμε – μέσω webinars – και τους συνεργάτες μας στη χρήση δημοφιλών εργαλείων επικοινωνίας και τηλεδιάσκεψης. Tαυτόχρονα δημιουργούμε για τους ανθρώπους του δικτύου μας microsite, μέσω των οποίων θα έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν εργαλεία καμπάνιας και Marketing για το προσωπικό τους χαρτοφυλάκιο.

Μελλοντικά ποιος είναι ο σχεδιασμός σας;

Δεδομένης της κατάστασης και βάσει των συνθηκών, ο σχεδιασμός της “We Insurance” είναι κυρίως βραχυπρόθεσμος. Ωστόσο μακροπρόθεσμα, βασικός μας στόχος είναι η συνεχής ψηφιοποίηση λειτουργιών και η υιοθέτηση νέων εργαλείων τα οποία θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε περαιτέρω την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Ήδη σε μεγάλο βαθμό λειτουργούμε ψηφιακά και το μεγαλύτερο κομμάτι της παραγωγής μας προέρχεται από την επαφή με τον πελάτη, μέσα από πλατφόρμες επικοινωνίας.

 

Πηγή: https://www.insurancedaily.gr/st-viktoratoy-90-ton-asfaliseon-proerchetai-apo-diadiktyaki-epikoinonia/